Standardy pracy serwisów i salonów

w związku z COVID-19

Szanowni Państwo

W Volvo najważniejsi są ludzie. Dlatego nasza misja — czyli dążenie do ułatwiania i polepszania życia ludzi oraz zwiększania ich bezpieczeństwa — jest dla nas czymś naturalnym. Dzisiaj, podobnie jak w całej naszej historii, skupiamy się na trzech najważniejszych wartościach: bezpieczeństwie, jakości i trosce o środowisko. Oznacza to ochronę tego, co ważne, zapewnianie wyjątkowych doznań i dumne dążenie do tego, by świat stawał się lepszym miejscem dla wszystkich. Nasi klienci są dla nas najważniejsi ich zdrowie i bezpieczeństwo to podstawowe wartości, dlatego też salony Volvo mogą dostarczyć samochód do domu Klienta.

Udogodnienia wprowadzone przez Volvo dla Klientów serwisu:

– Wszyscy nasi dealerzy oferują usługę „door to door”
– Volvo jako lider innowacyjności umożliwia zdalną diagnostykę samochodu w obrębie autoryzowanego punktu dealerskiego poprzez wewnętrzną sieć Wi-Fi bez konieczności wjeżdżania do hali serwisowej
– Samochody, które są obsługiwane w serwisie przed jego opuszczeniem są poddawane starannemu czyszczeniu i dezynfekcji, dezynfekcji poddawany jest również kluczyk
– Pracownicy serwisu wyposażeni są w rękawiczki jednorazowe, a wrażliwe elementy pojazdu zabezpieczone są jednorazowymi pokrowcami (fotel, dywaniki, kierownica, lewarek zmiany biegów)
– Dostawy części zamiennych do naszych serwisów realizowane są codziennie przy zachowaniu wszystkich procedur logistycznych związanych z bezpieczeństwem epidemiologicznym.
– Dla klientów oferujemy jednorazowe rękawiczki lub środki do dezynfekcji rąk
– Umawiamy Klientów na określoną godzinę – aby skrócić do minimum czas oczekiwania i przybywania we wspólnej przestrzeni salonu
– Zachowujemy strefy bezpieczeństwa pomiędzy pracownikami i Klientami
– Zachęcamy do płatności bezgotówkowych
– Zdalne płatności internetowe

Udogodnienia wprowadzone przez Volvo dla klientów salonu:

– Uruchomiliśmy możliwość kontaktu online lub telefonicznego zastępując kontakt bezpośredni – na życzenie Klienta cała usługa może być wykonana bez konieczności jakiegokolwiek kontaktu osobistego
– Dezynfekujemy klamki i inne elementy pojazdu, oraz kluczyka – przed przekazaniem ich Klientowi
– Oferujemy rękawiczki jednorazowe dla Klientów, stosuje je także nasz personel
– W naszych salonach można zawierać i wznawiać polisy zarówno w Allianz jak i PZU nie wychodząc z domu – wszystkie formalności będą załatwione online. W związku z tym osoby zainteresowane zakupem polisy mogą skontaktować się z pracownikiem działu ubezpieczeń VOLVO telefonicznie lub mailowo. Kontakt do osoby zajmującej się ubezpieczeniami Klient znajdzie na stronie wybranego dealera.


Informacja

W związku z zagrożeniem epidemiologicznym dotyczącym występowania koronawirusa (SARS-CoV-2) podejmujemy wszelkie możliwe kroki, aby minimalizować zagrożenie dla swoich Klientów i Pracowników.

Dobre praktyki higieniczne

W tym trudnym czasie bardzo ważne jest przestrzeganie dobrych praktyk higienicznych. Zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) są jasne.

Wszyscy musimy dbać o:
– Właściwą higienę rąk
– Higienę kasłania/kichania
– Ograniczenie przez pracowników bliskiego kontaktu z każdą osobą, która ma objawy chorobowe ze strony układu oddechowego (kichanie, kaszel)
– Wykluczenie z pracy wszystkich z ww. objawami

Apel do Klientów

Osoby, które przebywają w punktach dealerskich powinny zawsze pamiętać o tym, że są współodpowiedzialne za zdrowie swoje i innych osób. Apelujemy, aby w miarę możliwości unikać przebywania w miejscach zatłoczonych, utrzymywać odstępy w kolejkach, pamiętać o myciu rąk oraz higienie kichania i kasłania oraz unikać niepotrzebnego kontaktu z powierzchniami roboczymi i pieniędzmi.

 

*przedstawione zdjęcia są poglądowe

Podejmij decyzję z nami